Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner

Tuesday, December 29, 2009

(Panas) RM10 percuma untuk pembaca dan peluang memenangi wang tunai RM500

# Anda nak menang wang tunai? Jika YA, jom sertai contest HIDUP BERANi UNTUK GAGAL yang dianjurkan oleh Denaihati.

# Contest ini sungguh mudah dimana anda hanya perlu menulis satu entri bebas kat blog anda. Sesudah itu, di penghujung contest ini nanti (tarikh penutup akan diumumkan kemudian), 10 blog yang tersenarai di enjin carian google.com.my menggunakan page the web berdasarkan browser FireFox dengan kata kunci “HIDUP BERANI UNTUK GAGAL” akan menerima hadiah. Ya, hadiah.

# Hadiah yang ditawarkan pula cukup lumayan dimana blog yang berada pada ranking 1 – 5 akan memenangi hadiah bernilai RM500 setiap seorang dan blog pada ranking 6 – 10 pula akan memenangi hadiah bernilai RM250 setiap seorang.

# Tambah menarik lagi, anda juga berpeluang untuk memperolehi RM10 untuk setiap referral (penyertaan) yang mengetahui contest ini melalui blog anda. Ini bermakna, semakin ramai yang menyertai contest ini dan menyatakan bahawa mereka mengetahuinya dari blog anda, maka semakin banyaklah juga ganjaran yang akan anda terima. Tidakkah ianya sesuatu yang menarik?

# Selain itu, contest ini juga menawarkan hadiah kepada peserta bertuah dimana setiap penyertaan ke 10, 25, 50, 75, 100 dan seterusnya berdasarkan gandaan 25 akan menerima wang tunai RM50 mengikut urutan link yang dihantar melalui ruang komen di blog beliau.

# Fuh, memang tak rugi jika anda sertai contest ini kerana hadiah yang ditawarkan boleh tahan lumayan. Jadi, apa yang anda tunggu lagi? Mula’lah taipkan entri anda sekarang! Tapi sebelum tu, jangan lupa baca syarat-syarat contest KAT SINI yer. Takut penyertaan korang kena reject pula nanti.

# Dan sebagai makluman, contest ini berjaya dianjurkan atas sokongan sponsor yang sentiasa bermurah hati iaitu DSGClicks, Berani Gagal Network, One Malaysia Blogshops, Anisha Online Mall dan Saudacare.

Rujukan: Saya tahu contest HIDUP BERANI UNTUK GAGAL ni dari blog Zon Artis.

+ Kredit: Blog Azizwan

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Kewangan Peribadi ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO