Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner

Tuesday, September 15, 2009

Makluman penting : Penutupan Jualan PanduanKWSP.com



Salam sejahtera anda semua,

Sudahkah anda memiliki ebook dibawah? Ia di tulis oleh Saudara Razif, ia adalah eBook yang berkualiti dan penuh rahsia-rahsia yang anda tidak terlintas di fikiran anda..

"Panduan KWSP Satu Pendedahan"

Jika belum...

Jangan Menyesal!

Itu yang kami boleh katakan kepada anda, Ini adalah kerana, jika anda belum mendapatkan ebook terbaik yang mendedahkan segala kelebihan KWSP, maka anda berkemungkinan besar tidak akan memilikinya lagi.

Dan jika ianya kembali sekalipun, pasti harganya tidak akan sama seperti yang anda lihat sekarang.

Ya, kini harganya hanya RM20 sahaja. Mungkinkah ianya bernilai RM200 apabila ianya kembali? Kami tidak tahu. Segala kini terpulang kepada anda bagi membuat keputusan
yang terbaik. Penerbit ebook ini memberitahu kami, bahawa pada setiap hari pasti email beliau diterjah email yang mahu membeli ebook "Teknik Manipulasi Sistem Kewangan Di Malaysia".
Namun, sayangnya ia telah ditutup.


Kini PanduanKWSP.com juga akan turut mengikut langkah tersebut. Jangan lagi merayu jika ianya ditutup atau harganya meningkat nanti. Ianya bukan isu menutup jualan tetapi adalah isu bertangguh dan hanya ingin melihat, tanpa bertindak pantas. Itu sahaja pandangan kami, terpulang kepada anda.

Maafkan kami jika email kami yang akan datang menyatakan, bahawa jualan ebook ini telah ditutup. Dan ketika itu kami sendiri tidak mampu membuat apa-apa bagi mengembalikan
ebook ini kepada harga asal. Malah tiada lagi panduan sebaik ini.

Dapatkan disini ,

"Panduan KWSP Satu Pendedahan"



ikhlas,
uddin

P.s - Buat keputusan sekarang juga tanpa ragu-ragu lagi!
P.s - Pastikan kehidupan hari tua anda lebih selesa serta tidak mengharapkan ehsan anak-anak!
P.s - 15 September 2009 (sebelum 12.00 malam) adalah tarikh akhir dan jualan ebook ini akan ditutup.
P.s - Saya dh dapatkannya, saya yakin anda tidak akan menyesal kerana ia adalah perkara yang anda tidak akan dapat dimana-mana. Anda jangan sia-siakan peluang ini, dapatkannya sekarang!!



Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Kewangan Peribadi ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO