Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner

Thursday, July 4, 2013

Cara Dapat Duit Mudah Tanpa Modal - Says

Pasti masih ramai yang tercari-cari cara mudah untuk cari duit melalui internet.

Benarkah ada cara mudah untuk cari duit dari internet tanpa keluarkan modal sesen pun? Ya jawapannya memang ada. Salah satunya ialah promosi iklan says samaada di facebook, twitter, email, forum mahupun blog. Program iklan says ini dah lama dan dah ramai yang berhasil dapat income setiap bulan cuma baru ada kesedaran untuk join tahun ni.

tarikh daftar says 

Cara paling mudah untuk dapat income says ini ialah dengan share di facebook dan twitter dengan syarat korang mesti ada ramai friends, follower dan seorang yang aktif update di facebook dan twitter. Permulaan memang kena promosi link iklan says di facebook tapi oleh kerana teknik yang digunakan silap tidak mendatangkan income yang banyak. So, admin cuba beralih arah dengan promosi text link di dalam blog. Alhamdulillah teknik ini lebih berhasil.

Bila once dah sign up nanti korang akan nampak senarai iklan yang boleh di share atau promosi. Setiap per klik yang unik akan dapat RM0.20. Kadang-kadang bila perfomance klik bagus akan dapat RM0.40 per klik. Mungkin ada cakap, ala sikit je RM0.20 dan RM0.40 ni, bila nak kaya? Tiada jaminan kaya kalau join ini tapi bolehlah sebagai tambahan sideincome bagi yang dah alang2 selalu online tue.

1. Sila ke website >>says<

**pendaftaran dan kesemuanya adalah DAFTAR PERCUMA

2. Klik “Sign Up” dan isi form yang disediakan kemudian “Create new account” untuk sign up dengan facebook dan follow je step yang diberikan dengan mengisi borang yang tersedia.

3. Dah siap daftar, korang boleh mula langkah pertama share social recommendation dengan klik menu ” SPECIALS” diatas website says.

4. Akan keluar senarai iklan-iklan yang boleh korang promosi under “SPECIALS“. Just klik pada mana2 gambar iklan.

Klik salah satu iklan yang ada nilai RM20.00 atau RM10.00 atau RM5.00 atau lain2 value, bukan yang “Completed” tau. **”Completed” tue means social recommendation tue dah habis campaignnya dan kalau share pun dah tak dapat duit per klik.

5. Kemudian klik button social networking mana yang korang nak share samaada Facebook, Twitter, Inshare atau Google Plus (G+).

Setiap per klik korang akan dapat RM0.20-0.40. Kalau korang rajin promote dan pandai teknik lagi mantap korang punya earning says. Setakat RM100 tue dalam beberapa hari je boleh dapat.

Untuk teknik share iklan says berkesan ada dikongsi oleh staff says>> 6 tips to share recommendations effectively. Good luck dalam menjana pendapatan sampingan dari rumah secara online.

P/S: kalau tak cuba mana tahu hasilnya.



Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Kewangan Peribadi ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO